23948sdkhjf

Nemlig.com klar med ny hjemmeside

Efter mere end et års arbejde er onlinesupermarkedet klar med en meget mere personaliseret indkøbsoplevelse.
Vi kender det fra bl.a. Netflix, hvor streamingtjenesten kommer med personlige anbefalinger baseret på det, man tidligere har set.

Samme princip bliver nu en del af indkøbsoplevelsen på nemlig.com, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

- Drømmen og ambitionen er at skabe den ultimative indkøbsoplevelse for vores kunder. En indkøbsoplevelse, der er meget mere inspirerende, indsigtsbaseret, convenient og sjov end noget fysisk supermarked kan tilbyde. I kraft af vores rene digitale tilstedeværelse kender vi vores kunder rigtig godt, og det er præcis denne datadrevne kundeindsigt, vi nu bruger til at tage et nyt kvantespring i retning mod en langt mere personlig og relevant oplevelse til hver enkelt kunde, siger Anne-­‐Sofie Nielsen, it-­‐direktør, nemlig.com.

På det nye nemlig.com vil man fremover blive mødt af mere grafik og video, hvor de forskellige produkter inden for særligt specialvarer og vin i flere tilfælde bliver præsenteret af en ekspert på området.

En ny e-­‐handelsanalyse fra FDIH viser, at nemlig.com er den netbutik, som flest kunder i Danmark vil anbefale til venner og familie.

Med den personaliserede version af nemlig.com håber online-­‐ supermarkedet at kunne sætte niveauet endnu højere.

- Vi er utrolig glade og stolte over, at forbrugerne ser os som den netbutik, de er mest villige til at anbefale til venner og familie. Den position håber vi at kunne udbygge i fremtiden, og det stiller krav til vores samlede koncept og vores univers, siger Stefan Plenge.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125