Nu har Normann endevendt hele sin flagskibsbutik igen
I sensommeren 2016 lukkede designhuset Normann Copenhagen sin flagskibsbutik ved Trianglen i København for at forandre rummene til ukendelighed.
Det var den største forandring måske nogensinde i den populære butiks over 10 år lange historie.
Men nu er det allerede sket igen.
Med ’Discovering Spaces’ har Normann åbnet for en ny teatralsk udstilling, der skal udfordre forestillingen om, hvordan en møbelbutik ser ud.
Showroomets største vægflade har for eksempel fået stribet kulør, og ud fra væggen gror bløde, stribede gulvtæpper, som flugter med vægmønstret. Tæpperne rucher visuelt ned mod gulvet, så det er muligt at røre og fornemme kvaliteten.
Normann-direktør og ejerleder Poul Madsen kalder det en videreførelse af husets ambition om at skabe brandoplevelser, som er mere end blot butiksrum.
Og et rum, hvor designhuset kan byde slutforbrugere, engroskunder, arkitekter, presse og samarbejdspartnere velkommen, siger han til Wood Supply.
Siden september 2016 har han fået masser af god respons på det dengang genåbnede og også renoverede showroom på Trianglen.
- Vi er overvældet over hvor stærk en brandpositionering, det nye showroom har givet os både her i Danmark men især internationalt. Showroomet er en vigtig prik for Normann Copenhagen-brandet, når vi møder vores internationale kunder. At de ser os som et modigt, internationalt designhus med kant.
Den nye udgave af flagskibsbutikken slog dørene op 10. marts.