23948sdkhjf

Nemlig.com øger julesalget i år med 30 pct.

Flere og flere danskere klarer julehandlen på nettet.
I stedet for at bære tunge indkøbsposer hjem med dagligvarer op til jul, bestiller flere og danskere flæskestegen og rødkålen over nettet og får varerne bragt direkte hjem til døren.

Det fortæller Nemlig.com, som har øget omsætningen med 30 pct. i perioden fra 1.-18. december 2016 sammenlignet med samme periode sidste år. Sidste års rekordomsætning i december står derfor til at blive slået betydeligt i år.

- Vi kan se, at danskerne i perioder op til store højtider handler stort ind over nettet, og det gælder også julemaden. Vi bringer de mange tunge indkøbsposer direkte hjem til forbrugerne og sparer tid og besvær for vores mange kunder, og julesalget hos nemlig.com har frem til nu udviklet sig væsentlig bedre end sidste år, siger stifter og adm. direktør, Stefan Plenge, fra Nemlig.com.

Dagene inden juleaften er årets travleste

Nethandlen med dagligvarer på nemlig.com stiger hvert år de sidste dage inden juleaften. Forventningen er, at kundeaktiviteten de kommende dage vil nå nye højder med årets udvidelse til Østjylland og Fyn.

- I dagene lige inden jul får vi altid mange bestillinger, når folk skal have de sidste friske varer bragt ud. Vi leverer som altid i en-times intervaller i hele julen, og med årets udvidelse til Østjylland og Fyn forventer vi et endnu større ryk i juledagene, siger Stefan Plenge.

Nemlig.com gennemførte en succesfuld udrulning til Østjylland og Fyn i hhv. august og september 2016. Siden afslutningen af de første hele leveringsuger og frem til nu er omsætningen i Østjylland steget med 45 pct., mens salget på Fyn er steget med pct..

På nuværende tidspunkt har lidt over halvdelen af Danmarks befolkning mulighed for at bestille dagligvarer på nemlig.com og få varerne leveret den time på dagen, det passer dem.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125