23948sdkhjf

Navnenyt: Ny marketingchef til Spar og Min Købmand

Kim Scheuer Nielsen tiltræder som ny marketingchef for de lokale købmandskæder Spar og Min Købmand.
Dagrofa henter med ansættelsen af Kim Scheuer Nielsen ny stærk profil til posten som marketingchef for Spar og Min Købmand, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Den 47-årige nye marketingchef tiltræder stillingen den 8. august 2016 og får dermed rollen som omdrejningspunkt for markedsføringen i de to lokale købmandskæder.

Spar gennemgår netop nu en omfattede opgradering og konceptmæssig udvikling, som også har et kraftigt marketingmæssigt aftryk. Kim Scheuer kommer fra en stilling som nordisk marketingchef i legetøjskæmpen Top-Toy, som står bag BR Legetøj og Toys”R”Us – her har han siden 2006 haft forskellige ledende stillinger inden for marketing.

- Jeg er rigtig glad for, at vi nu har fundet den helt rigtige profil til marketingposten hos Spar og Min Købmand. Kim Scheuer Nielsen har en særdeles bred og stærk marketingerfaring fra detailbranchen og er vant til at operere mellem traditionelle analoge kanaler og digitale, siger Christian Higraff, marketing- og onlinedirektør i Dagrofas købmandshus.

- Kim bliver et stærkt kort i den fortsatte udvikling af markedsføringen hos vores lokale købmandshelte i hele landet, tilføjer han.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.084