23948sdkhjf

Møbelkæde styrket efter shitstorm

IDdesign kæmpede sidste år med store leveringsproblemer med sure kunder som resultat. Men af skade bliver man klog.
IDdesign har nu fået styr på det nye it-system, der sidste år medførte store problemer med at levere varer til kunderne og en efterfølgende shitstorm på de sociale medier samt glødende telefoner, skriver Jyllands-Posten.

Det betyder blandt andet, at selskabet nu tør love kunderne afslag i prisen, hvis ikke leveringsplanen holder.

Og det kan også være nødvendigt for kunderne skal alle gode oplevelser, hvis deres tillid skal genvindes.

- Alle har dog hukommelse om, at noget gik galt, så nu skal der mange successalg til, siger detailhandelsekspert Dorte Wimmer fra Retail Institute Scandinavia til avisen.

Direktør Michael Christiansen har lært af de svære måneder: Man skal være forberedt på, at det kan blive værre, end man tror, og at det går hurtigt - og så skal man melde ærligt ud, mener han.


Virksomheden ejes af Lars Larsen, der måtte tilføre Idedesign 150 mio. kroner sidste år på grund af et kæmpe underskud.






Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125