Salling slår dørene op efter ombygning
En ny café med strøgudsigt, champagnebar og en ’grøn zone’ med bæredygtige tøjmærker er nogle af nyhederne hos Salling i Aarhus.
- Vi vil give kunderne nye oaser i stormagasinet, store events og introducere nye, spændende brands. Det er endnu et skridt på vejen i forhold til at folde Salling ud som et oplevelseshus, fortæller direktør Marianne Bedsted.
Håndværkerne er bl.a. i gang med at skabe en ny café oven på den eksisterende Starbucks. Cafeen, der ligger på women’s fashion-etagen, får panoramavinduer mod Strøget.
Herreafdelingen får en ny green zone, der sætter fokus på bæredygtige tøjbrands – såsom Knowledge Cotton Apparel. Afdelingen får også et loungeområde, der blandt andet skal bruges til pop up-arrangementer i weekenderne.
Det øgede fokus på nye brands ses også i stueetagen: Her åbner en helt ny afdeling med eksklusive tasker og accessories i forlængelse af parfume- og lingeriafdelingen – det er mærker som Michael Kors, Kenzo og Karl Lagerfeld.
Sallings midterste indgang fra Strøget bliver lukket og giver plads til en ny negle-, bryn- og champagnebar i forbindelse med Sallings egen frisør.