23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Remas mælkepris er godt for kædens image

Discountkæden satte prisen på mælk op

Når Rema 1000 sætter mælkeprisen op for at sende penge til trængte landmænd er det en del af kædens image, siger Dorte Wimmer fra konsulentvirksomheden Retail Institute Scandinavia til TV2 Nyhederne.

- Jeg tror, de vil få nogle gode point på deres image-konto, ligesom de har fået med deres andre tiltag. De har været gode til at positionere sig i forhold til madspild. Alle deres tilbudsvarer køber man et styk af, fordi de arbejder mod madspild, siger Dorte Wimmer.

Originalartikel:

http://nyhederne.tv2.dk/finans/2015-08-2...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.177|instance-web03