23948sdkhjf

Harald Nyborg-generationen gør ondt på pengepungen

Sidste år blev 1.500 tons skrald indsamlet efter Roskilde Festival, og Roskilde Festival bruger mange penge på oprydningsopgaven.
For tyve år siden var Roskildes publikum langt bedre til at rydde op efter sig selv, men brug-og-smid-væk kulturen kan mærkes nu.

Rasmus Hartvig og Cecilie Klein har begge købt "festivalpakke" i Harald Nyborg til 400 kr. Pakken inkluderer telt, soveposer og liggeunderlag. Cecilie Klein har tænkt sig at tage udstyret med sig, når hun forlader campingpladsen, men Rasmus Hartvig vil lade teltet stå.

Gruppechef i Silvan Claus R. Christensen siger, at der er større efterspørgsel op til festivalen. Han opfordre til, at Roskilde Festival sammen med en producent kan udvikle et telt med en værdi, så gæsterne vil beholde det.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.103