Nørreport omdannet om til virtuel modebutik
Miinto.dk har åbnet en virtuel modebutik på Danmarks travleste togstation.
- Vi bruger meget vores kunders tilbagemeldinger til at forbedre måden hvorpå vi møder og taler til vores kunder, og det er tydeligt, at kunderne i stigende grad forventer, at vi skal møde dem, hvor de er. Derfor har vi valgt at skabe et inspirerende omni channel univers, som teknologisk tillader vores kunder at handle nemt og på farten, udtaler administrerende direktør i miinto.dk, Konrad Kierklo.
Det er ifølge Miinto, første gang Danmark præsenteres for en digital modebutik på en fysisk platform i den størrelsesorden, og det synes at have skabt effekt. Den direkte trafik til miinto.dk er allerede få dage efter butikkens lancering på Nørreport vokset med 110 procent i forhold til samme periode sidste år. Desuden er omsætningen vokset markant:
- Vi er glade for, at kunderne tager godt imod det. Det er jo relativt nyt for os som primært er digital funderet, men det slår fast for os, at omnichannel-tankegangen sammenholdt med above the line kommunikation er og bliver vigtigere og vigtigere. Vi har derfor også noget godt i ærmet i 2015, siger Konrad Kierklo med et smil på læben.
Den digitale modebutik på Nørreport havde sidste åbningsdag søndag den 16. november 2014.