23948sdkhjf

Dagli'Brugsen er klar til store investeringer

Kædedirektør Jesper K. Andersen drømmer om millioner til at gøre Dagli'Brugserne moderne og appetitlige i et nyt koncept.
– Min ambition er, at nu er det vores tur til at få moderniseret butikkerne og give Dagli'Brugsen et nyt ansigt. Så jeg ser, at vi kommer til at bruge relativt mange penge på det hen over de næste år - og det tror jeg også, at ejerne langt hen ad vejen er enige i, at vi trænger til. Det skriver Dansk Handelsblad.

Dagli'Brugsens kædedirektør Jesper K. Andersen vil hellere end gerne have en større bid af de årlige investeringer på op til en mia. kr. i Coop-familien, som hidtil i højere grad fundet vej til andre af Coop Danmarks kæder.

Ikke mindst discountkæden Fakta, men også SuperBrugsen og Kvickly har lagt beslag på større andele af anlægs-budgettet i de senere år end Dagli'Brugsen, der står tilbage som en undertippet og næsten glemt fætter fra landet.

Jesper K. Andersen mener imidlertid, at tiden er kommet til, at Dagli'Brugsen rykker frem i forreste række i forbin-delse med, at kæden står over for en større tuning af sit koncept i de kommende år.

Læs mere i Dansk Handelsblad.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.083