23948sdkhjf

Dagli'Brugsen spidser konceptet

Coops nærbutikskæde trækker forsamlingshuset ind i den lokale madbutik og satser på flere danske varer.
Mens discountkæden Faktas jagt på en ny position i markedet har fået stor medie-opmærksomhed, har kædedirektør Jesper K. Andersen og kollegerne i Dagli'Brugsen kunnet arbejde i fred med deres nye koncept. Det skriver Dansk Handelsblad.

Dagli'Brugsen nye koncept bliver reelt også det første af sin slags i Coops nærbutikskæde, som kom til verden for godt 20 år siden, da supermarkederne i SuperBrugsen blev skilt ud fra de mindre Brugser.

Allerede om få måneder åbner den første Dagli'Brugs i en opdateret udgave, som satser endnu mere på butikken i en rolle som centrum for livet i de mindre byer.

– Vi har aldrig før lavet et koncept i kæden, som vi har implementeret fuldt ud. Men vi trænger til at gøre Dagli'Brugsen mere moderne. Det første skud på stammen kommer til december i Glejbjerg, tæt på Varde, fortæller Jesper K. Andersen.

Læs mere i Dansk Handelsblad.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094