23948sdkhjf

Svenskerne øget indkøb på nettet

Fremgang for både salg af fødevarer og af måltidsløsninger.
Middagsfrid, MatHem og Madkomfort er blot enkelte af de mange firmaer, som de svenske forbrugere kan vælge imellem, når de hellere vil købe måltidskasser i stedet for selv at foretage indkøbet i supermarkedet. Det skriver Dansk Handelsblad.

Meget tyder på, at stadig flere svenske forbrugere vælger madkasser med måltidsløsninger.

Svensk Digital Handel begynder nu at udsende et D-food Index, som måler udviklingen i fødevaresalget på nettet. Det nyeste indeks viser, at branchen øgede salget med 33 pct. i løbet af første kvartal 2014 sammenlignet med samme periode sidste år.

Salget af middagsløsninger steg med 25 pct. i første kvartal i forhold til første kvartal sidste år, mens salget af føde-varer generelt steg med hele 51 pct. i perioden.

Læs mere i Dansk Handelsblad.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.128