23948sdkhjf

DesignTrade og Normann Copenhagen i nyt samarbejde

DesignTrade og Normann Copenhagen indgår et langsigtet, strategisk samarbejde med målet om at styrke og udvikle Danmark og København som en international designdestination.
Skandinavisk design er et stærkt varemærke i udlandet og design fra de nordiske breddegrader er en meget eftertragtet vare. Men dette image kræver vedligeholdelse og samarbejder på tværs af branchen.

- Strategien er at skabe en dansk, og ikke mindst en skandinavisk messe i international klasse, og med de designtraditioner og den historik, der er omkring skandinavisk design samt nye, førende skandinaviske designbrands som Normann Copenhagen med hovedsæde i byen skal København have et internationalt designevent, fastslår Fashion & Design Director Kristian W. Andersen.

- Vi har indgået samarbejdet med DesignTrade, da de nye takter for fremtidens skandinaviske designevent i København er meget lovende og i god tråd med vores strategi. Vi vil gerne udfordre det traditionelle messemedie og netop det åbner DesignTrade op for, udtaler Poul Madsen, CEO Normann Copenhagen.

Du kan opleve Normann Copenhagen og deres nyheder på DesignTrade, 24.-26. august 2014.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.921