23948sdkhjf

Coop og Tivoli i nyt samarbejde

Tivoli og Coop har indgået en strategisk alliance. De 1,4 million medlemmer af Coop kan nu også optjene medlems point, når de går i Tivoli.
Fremover vil medlemmerne kunne skanne deres medlemskort, når de køber indgangsbillet eller turpas til Tivoli og få indsat point som, de kan anvende til betaling i Coops 1200 butikker eller på coop.dk

Det er det første konkrete resultat af en strategisk alliance mellem to af Danmarks ældste og mest kendte virksomheder.

- Både Tivoli og Coops butikker er samlingspunkter for alle danskere. Vi går nu sammen i et flere-årigt samarbejde om at forandre dansk madkultur med oplevelser som drivkraft. Coop bringer madglæden til bordet og Tivoli kan kunsten at skabe oplevelser. Vi satser på, at partnerskabet vil åbne nye spændende muligheder for Tivolis gæster og for Coops medlemmer, siger koncerndirektør Gregers Wedell-Wedellsborg, Coop.

- Som et af Danmarks største oplevelsesbrands ser vi meget frem til samarbejdet med Coop. Vi har begge bred folkelig opbakning, og med Tivolis traditioner for kvalitet, design og fornyelser giver samarbejdet os gode muligheder for at styrke forbindelsen til Coops medlemmer. Og vi glæder os til at se mange Coop medlemmer som gæster, både til dagligt og ved sær-arrangementer, som vi kommer til at udvikle sammen, siger adm. direktør Lars Liebst, Tivoli.

Samarbejdet vil blive anvendt af alle Coops kæder, både over for medlemmer og for medarbejdere. Senere er det også tanken om at lave arrangementer for kunder med en bedre dansk madkultur på dagsordenen.

Samarbejdet træder i kraft fra i dag, 3. juni.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.515