23948sdkhjf

B&O og Pepsi i nyt samarbejde

Danske hovedtelefoner er med i Pepsis program "The Art of Football".
B&O Play bliver en del af Pepsis nye kampagne "Live for Now", der med sit program "The Art of Football" har fokus på VM i fodbold.

- Det er enormt spændende at være en del af Pepsis 'Live for Now' Capsule Collection, fortæller Henrik Taudorf Lorensen, Corporate VP for B&O Play i en meddelelse.

B&O Play produkterne vil blive prydet med kunst af Ricardo AKN, Merijn Hos, Zosen og Hattie Stewart.

- Det er en kampagne med mange dimensioner, der omfatter kunst, livsstil og sport – elementer, som inspirerer os og passer godt ind i vores måde at arbejde på hos B&O Play.

B&O Play x Pepsi "Live for Now"-kollektionen kommer til salg i alle Bang & Olufsen butikker, som i forvejen sælger Play-produkter.

Pepsis "Live for Now" Capsule Collection omfatter en lang række produkter på tværs af forskellige kategorier, herunder mode, tøj og accessories, elektronik og skateboards.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.158