Boozt.com styrker børneshoppen
Boozt.com styrker børneshoppen som en del af en ny strategi.
En styrkelse af børnetøjskategorien er en del af Boozt.com's nye strategi, der sker i forlængelse af den nylige overtagelse af online-shoppen Lucky Little Me.
Onlinesalget af tøj på nettet er steget med 25% i 2013 i modsætning til tøjsalget i de fysiske butikker, der er faldet med 10,3% i sidste kvartal af 2013.
- Børnetøj handler i bund og grund om at købe kvalitetsprodukter, fortolke og forstå kundernes ønsker og behov samt at følge tidens trends tæt. Det handler om at holde sig orienteret og holde styr på de store børnetøjsbrands samt børnetøjsproducenterne for at kunne at kunne tilbyde markedets bedste produkter. Mit mål er, at give kunderne det bedste og største udvalg af børnetøj online, udtaler Pernille Søe Larsen, Category Manager for børnetøj og -sko hos Boozt.com.