23948sdkhjf

Fakta-kæden lancerer nyt koncept

I Fakta i Lemvig er der i de seneste uger sket ændringer i butikken. Det nye koncept vil blive lanceret i 14 Fakta-butikker.
Salgschef Susanne Pedersen fortæller, at hovedsigtet er, at Fakta nu satser på et større og bredere fast sortiment af dagligvarer. Det skriver Lokalavisen Lemvig.

I den forbindelse skæres der bl.a. ned på "bazar-bordene", der har mere tilfældige tilbud.

Det nye koncept vil blive lanceret i 14 Fakta-butikker. Ændringerne er foretaget efter en ny strategi fra Coop-kæden på baggrund af kunde-undersøgelser. Butikschef Trine Dyrgaard fortæller, at der samtidig er rykke rundt på varegrupperne, og at det mest iøjnefaldende er frugt- og grønt-afdelingen, som der har været særligt fokus på.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.198