23948sdkhjf

BoConcept og VisitDenmark i fælles eksportfremstød

En julekampagne i 43 lande skal skabe øget trafik i BoConcepts butikker og øge kendskabet til Danmark som feriedestination.
BoConcept og VisitDenmark er gået i luften med en co-branding kampagne med tiltag på web, sociale medier og i BoConcepts butikker. Det skriver Markedsføring.dk.

- I detailbranchen er det væsentligt at skabe trafik. Det er en afgørende forudsætning at få trukket kunder ind i butikkerne, og VisitDenmarks online koncepter, herunder konkurrencer på de sociale medier, har givet os adgang til at nå flere og nye kunder, fortæller area marketing coordinator i BoConcept, Trine Nørgaard Slot, til Markedsføring.dk.

Kampagnen med sloganet ” Take less – give more ” kører i 43 lande og har desuden Anthon Berg og Tivoli København som partnere. Som led i kampagnen afholdes en international konkurrence, hvor hovedpræmien er nytårstur for to personer til København med fem overnatninger på Tivoli Hotel & Kongrescenter.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078