Spar fejre ny kædestruktur med fest
Den 3. november slår Spar dørene op til 3 ugers fest. Det sker som et led i Spar Danmarks lancering af ny kædestruktur i efteråret 2013.
En profil, der i væsentlig grad har mere fokus på discount og stærke tilbud, da butikkerne ofte skal konkurrere med andre dagligvarebutikker. Det er naturligvis en selvfølgelighed, at kunderne i Spar fortsat vil møde deres lokale købmand, det vanlige personale og få den samme gode personlige betjening og service, som de er vant til.
- Vi glæder os til at lancere det nye Spar på det danske dagligvaremarked. I en tid hvor markedet hele tiden udvikler sig og hvor efterspørgslen efter discountvarer er stærkt stigende, har vi store forventninger til kæden, som med sit store sortiment af Gul Pris varer på minimum 500-600 varenumre, er rustet til, at tage kampen op mod de lokale discountkonkurrenter, som de enkelte butikker måtte have, siger adm. direktør Michael Østergård,
- Vores fordel er dog, at den enkelte Spar i højere udstrækning kan tilpasse sig til sit lokalområde og kundernes behov og dermed fortsat være en aktiv og synlig del af nærmiljøet, fortsætter han.
Vild fest i Spar
Når Spar-festen skydes i gang den 3. november, er det med stærke tilbud og aktiviteter i butikkerne, så kunderne, nye som gamle, kan lære det nye Spar at kende. Der er blandt andet en ”Spar’etips”-konkurrence, hvor der hver uge kan vindes mange attraktive præmier – blandt andet rejsegavekort, Ipads, Weber Grill, Kitchen Aid Køkkenmaskiner og gavekort til Spar, så kunderne skal huske at smide deres gode Spar’etips i Spar’ekasse ved kassen.
Om det nye Spar
Det nye Spar er en del af Spar Danmark og har pr. 3. november ca. 120 butikker landet over - bestående af tidligere Super Spar og de største Spar butikker. Kæden vil i høj grad have fokus på discount og have et stort sortiment af Gul Pris varer – til faste lave priser og stærke tilbud - dertil fokus på at tilpasse sig kundernes behov og være en aktiv del af lokalområdet.