23948sdkhjf

H&M vil ind på sportsmarkedet

Tøjkæmpen H&M satser stort på tøj og udstyr til sport. Kæden vil lancere et nyt sportskoncept og har ansøgt om rettigheder til et nyt varemærke ved navn 'S'.
Med omkring 3.000 butikker i hele verden, heraf 77 i Danmark, har H&M i forvejen en stor markedsandel, og derfor er der potentiale i det nye koncept. Det er dog usikkert, om Danmark vil være blandt de lande, hvor 'S' vil blive lanceret. Det oplyser Berlingske Nyhedsbureau.

H&M-koncernen har dog også ansøgt EU-kontoret for varemærker og design om tilladelse til det nye varemærke, og ifølge H&M selv vil den nye satsning blive markant omfattende.

- Det er noget helt andet end det, vi har i dag. Det bliver en mere omfattende satsning, siger Nils Vinge, investor relations-chef hos H&M, til Dagens Industri.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11