Fødevarepriserne er steget en hel del i Danmark i de seneste år. Det smitter af på grænsehandelsbutikkerne hos Fleggaard, som især inden for det seneste halve år har set en stigning i både antallet af kunder samt salget af andre varer end de traditionelle grænsevarer.
Det oplyser Jacob Gjørtz, marketingdirektør i Fleggaard, til RetailNews.
I fjer...
En anden type varer end tidligere hitter hos Fleggaard: Giver tocifret omsætningsvækst
Kunderne strømmer til grænsen for at handle i Fleggaards butikker. Når de er ved grænsen kommer der også mere i kurven end tidligere

Jacob Gjørtz, marketingdirektør i Fleggaard. Han fortæller, at grænsehandelskæden oplever, at der kommer flere kunder, og de handler for mere. Foto: PR/Kenneth Stjernegaard
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement