23948sdkhjf

Fundraiserprisen går til Bilka og Folkekirkens Nødhjælp

I går aftes vandt Bilka og Folkekirkens Nødhjælp Fundraiserprisen 2013 i forbindelse med indsamlingsprojektet ”Giv en livline til Malawi”
Prisen blev vundet i kategorien Bedste Fundraising-kampagne 2013 og juryens begrundelse var.

- Det er et flot CSR samarbejde, som formår det alle, der gerne vil arbejde med erhvervslivet, drømmer om. Der sker en aktiv involvering fra hele virksomheden. Der bliver fulgt op og udviklet efterhånden som man ser, samarbejdet kan bære det. Det er et signifikant beløb, der indsamles.

Det var Bilka marketingsdirektør, Thorbjørn Sejer Jensen, der tog imod prisen.

- Da vi blev udråbt som vindere af prisen, blev jeg naturligvis rigtig glad. Jeg er stolt over, at Bilka har valgt at bruge ressourcer på humanitært arbejde. Men jeg er om muligt endnu mere stolt over, at vores kunder, medarbejdere og leverandører bakker så flot op om vores initiativ, siger han.

Om Fundraiserprisen
Fundraiserprisen bliver uddelt af ISOBRO, Indsamlingsorganisationernes brancheorganisation, der gerne vil hylde den professionelle indsats, der hver dag ydes. Prisen skal inspirere og motivere fundraisere i deres arbejde og sikre etisk og moralsk fundraising i fremtiden.

Dansk Supermarked udvider samarbejdet
I sidste uge udvidede Dansk Supermarked samarbejdet med Folkekirkens Nødhjælp og startede i føtex, Netto og Bilka en indsamling til ofrene for konflikten i Syrien.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.088