De sidste mange år har kampen mellem dagligvarekæder skulle slås inden for discountsegmentet.
Mens Salling Group har satset massivt på Netto-kæden, og Rema 1000 er tordnet frem, har Coops 365discount-butikker misset momentum inden for discount.
Det siger Dorte Wimmer, der er trendforsker og direktør i Retail Institute Scandinavia, som analyserer ...
Detailforsker havde håbet på "vind eller forsvind"-strategi fra Coop
Trendforsker peger på, at der ikke har været nok forskel mellem gamle Fakta-butikker og 365discount i Coop
Dorte Wimmer har 25 års erfaring fra dagligvarebranchen - og er direktør i Retail Institute Scandinavia. Foto: Retail Institute Scandinavia
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement