23948sdkhjf

Kæder vil slås om gulvkunder

Både Garant-kæden og det nye Tæppeland opruster på det danske marked, så konkurrencen skærpes.
Først og fremmest går Garant-kæden i offensiven med åbning af nye, mindre butikker, som skal sikre bedre indtjening, mens Tæppelands nye samarbejde med den norske virksomhed InHouse Group betyder, at 23 af de danske butikker fortsætter i en kapitalkæde under navnet InHome Tæppeland. Det skriver Jyllands-Posten.

Tæppelands nye mål er at udvide sortimentet, så butikkerne forhandler både tæpper, gulve og møbler.

- InHouse i Norge er en virksomhed i vækst og har for nylig også købt en svensk detailkæde. Det giver styrke til, at vi kan ombygge hele konceptet for de 23 forretninger, som indgår i den nye konstruktion, siger adm. direktør Frank Naur Jensen, In-Home Tæppeland.


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112