23948sdkhjf

Dagligvarekæde lancerede nyt koncept: Nu er salget øget med 15 procent

En ny investering af Meny - ’Danske Madskatte’ - har været en succes siden supermarkedskæden lancerede konceptet for godt tre måneder siden
For 100 dage siden oplevede Menys kunder, at 200 varer i kædens butikker landet over fik stemplet ’Madskat’. 

Dette indikerede, at varen er produceret i Danmark med godt håndværk, kvalitet og innovation i fokus.

I løbet af de første godt 100 dage har Meny oplevet en stigning på 15 procent i omsætningen af produkter solgt fra Danske Madskatte...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.184