Coop skal med fornyet økonomi genopfinde sig selv.
Men det bliver en benhård kamp på dagligvaremarkedet mod en lang række konkurrenter, der har skruet op for offensiven i de seneste år.
Sådan lyder analysen fra en række detaileksperter, som RetailNews har snakket med.
- Det er en forandring, som er dybere end ellers. Man lapper ikke ...
Analyse: Derfor har strategien fejlet for Coop
Glubske konkurrenter og et benhårdt marked har gjort det nærmest umuligt for Coop at komme i mål med sin strategi. Den nu rulles delvist tilbage under halvandet år efter at den blev annonceret
Coop-kæden har været brugt som ét af lokomotiverne i Fremtidens Coop-satsningen. Men under et halvt år efter den første åbning lukkes kæden igen. Foto: Jacob Lassen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement