23948sdkhjf

BoConcept vil have fat i travle kunder

BoConcept ved at målrettet digital kommunikation er vigtigt i en verden med globale kunder, der tilhører et segment af travle mennesker.
- Vi har flere fuldtidsressourcer, der arbejder med vores online kommunikation. Og ser en klar cross-channel effekt (her online kanalens evne til at trække kunder til butikkerne, red.) – ved at udsende nyhedsbreve på vore mange markeder”, fortæller marketingdirektør Palle Larsen.

Netop cross-channel markedsføring vinder kraftigt frem i disse år. Populært sagt er det afstemt kommunikation i flere kanaler. Som retailer er de naturlige kanaler butikken, email marketing - herunder nyhedsbreve til mange, en-til-en nyhedsbreve og segmenterede udsendelser. SMS beskeder kombineret med reaktioner på nyhedsbreve har også en høj effekt.

- I BoConcept anvender vi danske MailPlatform, som platform til vores elektroniske nyhedsbreve og dialogmarkedsføring. Løsningen integrerer også med MyBoConcept og vores CRM system. MailPlatform anvendes af ca. 45 medarbejdere i BoConcept, fortæller Torben Paulin der er koncerndirektør i BoConcept og supplere med, at Vi har i BoConcept ikke kunnet finde noget mere brugervenligt og avanceret.

- Fremtidens vindere indenfor digital kommunikation bliver de virksomheder, der forstår at reagere på modtagerens mindste signal, at omsætte signalet til den rigtige reaktion - det mest relevante indhold, konkluderer Kim Østergaard fra MailPlatform.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079