23948sdkhjf

Lars Larsen Group fortsætter hovedsponsorat: Forlænger til 2029

Jysk har dybe rødder i Silkeborg, og derfor er det ifølge koncernens direktør naturligt at forlænge sine forpligtelser i byens fodboldhold

Et 20-årigt stadionsponsorat - og nu også et hovedsponsorat til 2029. 

Det er, hvad Jysk og Superliga-klubben Silkeborg IF senest har givet håndslag på i en fortsættelse af et mangeårigt samarbejde. 

Det skriver Silkeborg IF i en pressemeddelelse.  

Jysk blev hovedsponsor ved indgangen til 2021/22-sæsonen, hvor man indgik en treårig aftale, som altså stod til udløb til sommer. 

Men nu er aftalen forlænget til 2029 - og stadion i byen hedder også fortsat Jysk Park, som minimum til 2037. 

- Der er ingen hemmelighed, at Jysk historisk har en stor tilknytning til Silkeborg, og nu når Lars Larsen Group også er flyttet ”hjem” til byen, så er det en stor glæde for os, at vi kan fortsætte med at give noget tilbage til byen og dens fodboldklub. 

- Silkeborg IF er en fodboldklub med sunde værdier, som vi gerne vil forbindes med, og samtidig er det en topprofessionel klub, der leverer flotte resultater og skaber sammenhold. Vi vil gerne bidrage til den udvikling for SIF’s og hele Silkeborgs skyld, udtaler administrerende direktør i Jysk, Rami Jensen. 

Hovedkoncernen Lars Larsen Group meddelte i starten af februar, at man var flyttet ind i sit nye hovedkontor i Silkeborg

Jysks hovedkontor befinder sig imidlertid stadig i Brabrand. 

Se nøgletal for:
Læs mere om: SPONSORAT sport
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.646