Over tolv år med blodrøde tal.
Et samlet minus på over en halv milliard kroner i hele eksistensperioden - og stadig lange udsigter til at markedet og virksomhedens egne tal vender til det positive.
Det er de barske - men også reelle - kendsgerninger for onlinedagligvaremarkedet Nemlig.com, der tirsdag morgen udkom med endnu et negativ...
Hvornår slipper tålmodigheden op?
Minustal på bunden siden starten, og alligevel fortsætter Nemlig.com ufortrødent kampen for at tjene penge på at sælge dagligvarer på nettet
Stefan Plenge er administrerende direktør for Nemlig.com. Det har han været siden virksomhedens start i 2010. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement