23948sdkhjf

Netto erklærer brødkrig mod 7-Eleven og Lidl

Netto indfører friskbagt brød og kage i samtlige 400 butikker i kampen mod kæder som Lidl og 7-Eleven, som har haft succes med at sælge friskt bagværk.
Konceptet med navnet Brødhuset minder om det, mange kender fra Lidl, og Netto ønsker del i forbrugernes stigende efterspørgsel på frisklavet færdigmad. Det skriver metroXpress.

Jeppe D. Jeppesen, direktør i Netto, fortæller, at en række Nettobutikker allerede har testet konceptet, som kunderne elsker.

Bruno Christensen, ekspert i detailhandel, mener at Netto vil få succes med at markedsføre det, og hæfter sig bl.a. ved, at Nettos brød ikke er opbagte frostvarer i modsætning til det i Lidl og 7-Eleven.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109