23948sdkhjf

Ny butiksstrategi hos Trip Trap

To butikker skifter navn, mens en tredje lukkes.
Trip Trap har lagt en ny strategi, der det indebærer en satsning på forretningerne København, Køge, Roskilde, Hørsholm og Aalborg. Det fortæller kommunikationschef Carina Nørgaard til Jyllands-Posten.

Beslutningen medfører, at butikkerne i Aarhus og Ebeltoft skifter navn, mens forretningen i Vejle lukker.

- Vi er ikke interesseret i at komme af med alle vores Trip Trap-butikker, men vi har lagt en ny strategi, og det indebærer, at vi satser på vores fire forretninger i henholdsvis København, Køge, Roskilde og Hørsholm. Det betyder dog ikke, at vi forlader Jylland. Vores butik i Aalborg er stadig en vigtig del af selskabet og skal fungere som vores flagskibs-forretning, siger hun til avisen.

Trip Trap flyttede sidste år sit hovedkontor fra Hadsund til netop Aalborg.

Huset Holmriis
Butikkerne i Aarhus og Ebeltoft, der ejes af Mogens Holmriis, skifter navn til Huset Holmriis og udvider samtidig sortimentet til at omfatte mærker som Vincent Sheppard, Morsø, Lexington, Korbo, Broste og Ørskov.

Butikken i Carl Blochs Gade i Aarhus har været en del af Trip Traps franchisekoncept siden 2003, men med årene er lysten til højere grad af selvstændighed vokset, og derfor rettes fokus nu mod den selvstændige forhandlers muligheder. Mogens Holmriis understreger, at selvom butikkens navn er ændret, forbliver ambition den samme; nemlig at være den største forhandler af Trip Traps fulde kollektion.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078