23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Automatiserede forretningsprocesser skaber øget effektivitet

Med en EDI-integration til Dynamics 365 Finance & Operations (FO) bliver udvekslingen af forretningsdokumenter mellem samhandelspartnere digitaliseret og automatiseret.

Grossister og producenter samt andre virksomheder, der leverer en fast volumen af varer til deres kunder, er afhængige af en effektiv og pålidelig modtagelse og håndtering af forretningskritiske dokumenter såsom ordrer.

Med elektronisk dokumentudveksling (EDI) kan virksomhederne få automatiseret den strøm af data, der udveksles med kunder men også leverandører.

EDI-modulet bliver integreret til ERP-systemet og konverterer nemt de udgående elektroniske dokumenter til det format, som virksomhedernes samhandelspartnere foretrækker at modtage i og konverterer de indgående dokumenter til det format, der passer ind i virksomhedens eget ERP-system.

Udbyttet ved en EDI-integration er bl.a.:

  • en hurtig og korrekt udveksling af data
  • et styrket samarbejde med kunder og leverandører
  • tidsbesparelse på administration og manuelle processer
  • mere tid til kerneforretningen

 
Vil du gerne vide mere?

Læs om, hvordan du opnår effektive forretningsprocesser med en EDI-integration til Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations

Har du Dynamics 365 Business Central som ERP-system?
Så kan du hente vores datasheet om EDI til Microsoft Dynamics 365 Business Central her


Vil du gerne modtage seneste nyt inden for elektronisk samhandel?
Tilmeld dig nyheder fra TrueCommerce

Truecommerce Denmark ApS
Banevænget 13, 2.
3460 Birkerød
Rudersdal Kommune
Danmark
CVR nummer: DK33776349

Kontaktperson

AGW
Anita Godsk Waaben
Marketing Manager
+45 51205524 Anita.Waaben@truecommerce.com

Send til en kollega

0.047