23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Collaborative networks er fremtiden

Det siger Capgemini og Consumer Goods Forum i rapporten “Rethinking the Value Chain: New Realities in Collaborative Business”. Men hvordan bygger man lige sådan nogen?

Hvor skal vi starte?

Det hele drejer sig om at sætte forbrugeren i centrum af netværket og tænke kreativt i forhold til at skabe nye samarbejder, der skaber den gode kundeoplevelse.

Rapporten anbefaler tre indsatsområder henimod det nye, samarbejdende netværk:

(1) Customer engagement: Forstå og lær af kundeoplevelsen, fx at kunderejsen ikke mere er lineær.
(2) Skab gennemsigtighed: Forbrugerne vil have informationer om de ting, de køber – mange typer informationer.
(3) Distribution til butik eller kunde: Utraditionelle samarbejder kan øge leveringshastighed, effektivitet og kundetilfredshed.

”If we do not understand and start to consider this fundamentally different approach, the industry will struggle to create value and secure long-term growth.” Rethinking the Value Chain: New Realities in Collaborative Business, 2015.


Find hele rapporten ”Rethinking the Value Chain” her.

GS1 Denmark
Vesterbrogade 149
1620 København V
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK10629845

Kontaktperson

HRO
Helle Riis Olsen
Marketing koordinator
hol@gs1.dk

Send til en kollega

0.031